dc.contributor.author |
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-01T15:29:47Z |
|
dc.date.available |
2015-12-01T15:29:47Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4241 |
|
dc.description.abstract |
В статті здійснено порівняльний аналіз трансформаційних процесів у системі сербської баянно-акордеонної освіти, узагальнено педагогічні новації на рівні початкової та середньої освітньої ланки, які дозволили визначити можливості запровадження сербського освітньо-педагогічного досвіду в систему вітчизняної музичної підготовки баяністів-акордеоністів. Упровадження новітніх педагогічних технологій у систему вітчизняної музичної освіти як засіб її осучаснення може здійснюватися на умовах перспективного її розвитку на рівнях: державно-законодавчому: підвищення соціального статусу музично-освітніх закладів; музичного закладу: удосконалення змісту навчання відповідно до профілю підготовки; на рівні викладача: спрямованість педагогічних методів на формування в учнів системи компетенцій як здатності суб’єкта навчання ефективно діяти в різноманітних життєвих, професійних ситуаціях. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 37.(091) УДК 37.(091); |
|
dc.subject |
музична освіта |
uk |
dc.subject |
міжнародний досвід |
|
dc.subject |
виконавська практика |
|
dc.subject |
професійна практика |
|
dc.title |
МОЖЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СЕРБСЬКИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПІДГОТОВКИ БАЯНІСТІВ-АКОРДЕОНІСТІВ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |