00 DSpace/Manakin Repository

МОЖЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СЕРБСЬКИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПІДГОТОВКИ БАЯНІСТІВ-АКОРДЕОНІСТІВ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна
dc.date.accessioned 2015-12-01T15:29:47Z
dc.date.available 2015-12-01T15:29:47Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4241
dc.description.abstract В статті здійснено порівняльний аналіз трансформаційних процесів у системі сербської баянно-акордеонної освіти, узагальнено педагогічні новації на рівні початкової та середньої освітньої ланки, які дозволили визначити можливості запровадження сербського освітньо-педагогічного досвіду в систему вітчизняної музичної підготовки баяністів-акордеоністів. Упровадження новітніх педагогічних технологій у систему вітчизняної музичної освіти як засіб її осучаснення може здійснюватися на умовах перспективного її розвитку на рівнях: державно-законодавчому: підвищення соціального статусу музично-освітніх закладів; музичного закладу: удосконалення змісту навчання відповідно до профілю підготовки; на рівні викладача: спрямованість педагогічних методів на формування в учнів системи компетенцій як здатності суб’єкта навчання ефективно діяти в різноманітних життєвих, професійних ситуаціях. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 37.(091) УДК 37.(091);
dc.subject музична освіта uk
dc.subject міжнародний досвід
dc.subject виконавська практика
dc.subject професійна практика
dc.title МОЖЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СЕРБСЬКИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПІДГОТОВКИ БАЯНІСТІВ-АКОРДЕОНІСТІВ uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу