dc.contributor.author | Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T16:30:23Z | |
dc.date.available | 2015-12-01T16:30:23Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4245 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано інноваційні педагогічні принципи підготовки сербських баяністів-акордеоністів в початкових і середніх музичних закладах, зокрема: орієнтації на самостійність виконавця і передбачення етапів його професійного розвитку, систематичного вдосконалення навчального репертуару, формування художньо-образного мислення, віртуозності, концертності, змагальності, виконавської універсальності, артистизму, які міцно увійшли в педагогічну практику сербських педагогів баяна-акордеона, однак не отримали відповідної оцінки з боку методистів та дослідників. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.(091); | |
dc.subject | педагогічні принципи | uk |
dc.subject | інновації | |
dc.subject | виконавці | |
dc.subject | сербська школа | |
dc.subject | освітня система | |
dc.subject | виконавська майстерність | |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ НОВАЦІЇ ПІДГОТОВКИ БАЯНІСТІВ-АКОРДЕОНІСТІВ У ПОЧАТКОВИХ ТА СЕРЕДНІХ МУЗИЧНИХ ЗАКЛАДАХ СЕРБІЇ | uk |
dc.type | Article | uk |