00 DSpace/Manakin Repository

ПЕДАГОГІЧНІ НОВАЦІЇ ПІДГОТОВКИ БАЯНІСТІВ-АКОРДЕОНІСТІВ У ПОЧАТКОВИХ ТА СЕРЕДНІХ МУЗИЧНИХ ЗАКЛАДАХ СЕРБІЇ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна
dc.date.accessioned 2015-12-01T16:30:23Z
dc.date.available 2015-12-01T16:30:23Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4245
dc.description.abstract У статті проаналізовано інноваційні педагогічні принципи підготовки сербських баяністів-акордеоністів в початкових і середніх музичних закладах, зокрема: орієнтації на самостійність виконавця і передбачення етапів його професійного розвитку, систематичного вдосконалення навчального репертуару, формування художньо-образного мислення, віртуозності, концертності, змагальності, виконавської універсальності, артистизму, які міцно увійшли в педагогічну практику сербських педагогів баяна-акордеона, однак не отримали відповідної оцінки з боку методистів та дослідників. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 37.(091);
dc.subject педагогічні принципи uk
dc.subject інновації
dc.subject виконавці
dc.subject сербська школа
dc.subject освітня система
dc.subject виконавська майстерність
dc.title ПЕДАГОГІЧНІ НОВАЦІЇ ПІДГОТОВКИ БАЯНІСТІВ-АКОРДЕОНІСТІВ У ПОЧАТКОВИХ ТА СЕРЕДНІХ МУЗИЧНИХ ЗАКЛАДАХ СЕРБІЇ uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу