DSpace Repository

ПЕДАГОГІЧНІ НОВАЦІЇ ПІДГОТОВКИ БАЯНІСТІВ-АКОРДЕОНІСТІВ У ПОЧАТКОВИХ ТА СЕРЕДНІХ МУЗИЧНИХ ЗАКЛАДАХ СЕРБІЇ

Show simple item record

dc.contributor.author Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна
dc.date.accessioned 2015-12-01T16:30:23Z
dc.date.available 2015-12-01T16:30:23Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4245
dc.description.abstract У статті проаналізовано інноваційні педагогічні принципи підготовки сербських баяністів-акордеоністів в початкових і середніх музичних закладах, зокрема: орієнтації на самостійність виконавця і передбачення етапів його професійного розвитку, систематичного вдосконалення навчального репертуару, формування художньо-образного мислення, віртуозності, концертності, змагальності, виконавської універсальності, артистизму, які міцно увійшли в педагогічну практику сербських педагогів баяна-акордеона, однак не отримали відповідної оцінки з боку методистів та дослідників. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 37.(091);
dc.subject педагогічні принципи uk
dc.subject інновації
dc.subject виконавці
dc.subject сербська школа
dc.subject освітня система
dc.subject виконавська майстерність
dc.title ПЕДАГОГІЧНІ НОВАЦІЇ ПІДГОТОВКИ БАЯНІСТІВ-АКОРДЕОНІСТІВ У ПОЧАТКОВИХ ТА СЕРЕДНІХ МУЗИЧНИХ ЗАКЛАДАХ СЕРБІЇ uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account