dc.contributor.author |
Музика, Ольга Яношівна |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-01T20:58:26Z |
|
dc.date.available |
2015-12-01T20:58:26Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4291 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядається актуальна проблема мистецько-педагогічної освіти: значення у формуванні творчої особистості майбутнього художника-педагога діалогічності навчального процесу, а також співтворчої взаємодії викладача і студента. Наголошується на необхідності впровадження у навчально-виховний процес визначених психолого-педагогічних умов, які сприятимуть реалізації поставлених завдань, розкриттю творчого потенціалу студентів, саморозвитку і самовдосконаленню. Окреслено основні завдання мистецької педагогіки щодо розв’язання зазначеної проблеми. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 7.071.1+378.12; |
|
dc.subject |
майбутні вчителі образотворчого мистецтва |
uk |
dc.subject |
діалогічність |
uk |
dc.subject |
співтворчість |
uk |
dc.subject |
формування творчої особистості |
uk |
dc.subject |
педагогічний процес |
uk |
dc.subject |
психолого-педагогічні умови |
uk |
dc.subject |
творчий потенціал |
uk |
dc.title |
Діалогічність і співтворчість у педагогічному процесі як чинник формування творчої особистості художника-педагога в системі вищої освіти |
uk |
dc.type |
Article |
uk |