Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Музика, Ольга Яношівна | |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T20:58:26Z | |
dc.date.available | 2015-12-01T20:58:26Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4291 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається актуальна проблема мистецько-педагогічної освіти: значення у формуванні творчої особистості майбутнього художника-педагога діалогічності навчального процесу, а також співтворчої взаємодії викладача і студента. Наголошується на необхідності впровадження у навчально-виховний процес визначених психолого-педагогічних умов, які сприятимуть реалізації поставлених завдань, розкриттю творчого потенціалу студентів, саморозвитку і самовдосконаленню. Окреслено основні завдання мистецької педагогіки щодо розв’язання зазначеної проблеми. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 7.071.1+378.12; | |
dc.subject | майбутні вчителі образотворчого мистецтва | uk |
dc.subject | діалогічність | uk |
dc.subject | співтворчість | uk |
dc.subject | формування творчої особистості | uk |
dc.subject | педагогічний процес | uk |
dc.subject | психолого-педагогічні умови | uk |
dc.subject | творчий потенціал | uk |
dc.title | Діалогічність і співтворчість у педагогічному процесі як чинник формування творчої особистості художника-педагога в системі вищої освіти | uk |
dc.type | Article | uk |