00 DSpace/Manakin Repository

Діалогічність і співтворчість у педагогічному процесі як чинник формування творчої особистості художника-педагога в системі вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Музика, Ольга Яношівна
dc.date.accessioned 2015-12-01T20:58:26Z
dc.date.available 2015-12-01T20:58:26Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4291
dc.description.abstract У статті розглядається актуальна проблема мистецько-педагогічної освіти: значення у формуванні творчої особистості майбутнього художника-педагога діалогічності навчального процесу, а також співтворчої взаємодії викладача і студента. Наголошується на необхідності впровадження у навчально-виховний процес визначених психолого-педагогічних умов, які сприятимуть реалізації поставлених завдань, розкриттю творчого потенціалу студентів, саморозвитку і самовдосконаленню. Окреслено основні завдання мистецької педагогіки щодо розв’язання зазначеної проблеми. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 7.071.1+378.12;
dc.subject майбутні вчителі образотворчого мистецтва uk
dc.subject діалогічність uk
dc.subject співтворчість uk
dc.subject формування творчої особистості uk
dc.subject педагогічний процес uk
dc.subject психолого-педагогічні умови uk
dc.subject творчий потенціал uk
dc.title Діалогічність і співтворчість у педагогічному процесі як чинник формування творчої особистості художника-педагога в системі вищої освіти uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу