dc.contributor.author |
Кушнір, Валентина Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-03T08:09:26Z |
|
dc.date.available |
2015-12-03T08:09:26Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Кушнір В.М. Підходи до профілювання ІІІ ступеня загальноосвітньої школи у «Проекті єдиної української школи на Вкраїні» // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Пащенко Д.І. (гол. ред..) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2015. – Випуск 11. – С. 181-185 |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4426 |
|
dc.description.abstract |
У статті аналізується «Проект єдиної української школи на Вкраїні», зокрема концептуальні засади організації та змісту ІІІ ступеня загальноосвітньої школи. Визначено, що модель єдиної української школи (4+4+4), схвалена Радою Міністрів УНР 1919 року, передбачала профільне навчання на ІІІ ступені школи з метою врахування інтересів, потреб та професійних планів учнів. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Умань : ПП Жовтий О.О |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 37(477)(09)+6(07); |
|
dc.subject |
відділи, фуркація, навчання по концентричному методу. |
uk |
dc.title |
ПІДХІД ДО ПРОФІЛЮВАННЯ ІІІ СТУПЕНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ У «ПРОЕКТІ ЄДИНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ НА ВКРАЇНІ» |
uk |
dc.type |
Article |
uk |