00 DSpace/Manakin Repository

ПІДХІД ДО ПРОФІЛЮВАННЯ ІІІ СТУПЕНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ У «ПРОЕКТІ ЄДИНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ НА ВКРАЇНІ»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кушнір, Валентина Миколаївна
dc.date.accessioned 2015-12-03T08:09:26Z
dc.date.available 2015-12-03T08:09:26Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Кушнір В.М. Підходи до профілювання ІІІ ступеня загальноосвітньої школи у «Проекті єдиної української школи на Вкраїні» // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Пащенко Д.І. (гол. ред..) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2015. – Випуск 11. – С. 181-185 uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4426
dc.description.abstract У статті аналізується «Проект єдиної української школи на Вкраїні», зокрема концептуальні засади організації та змісту ІІІ ступеня загальноосвітньої школи. Визначено, що модель єдиної української школи (4+4+4), схвалена Радою Міністрів УНР 1919 року, передбачала профільне навчання на ІІІ ступені школи з метою врахування інтересів, потреб та професійних планів учнів. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Умань : ПП Жовтий О.О uk
dc.relation.ispartofseries УДК 37(477)(09)+6(07);
dc.subject відділи, фуркація, навчання по концентричному методу. uk
dc.title ПІДХІД ДО ПРОФІЛЮВАННЯ ІІІ СТУПЕНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ У «ПРОЕКТІ ЄДИНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ НА ВКРАЇНІ» uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу