dc.contributor.author |
Ткачук, Галина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-10T09:19:14Z |
|
dc.date.available |
2015-12-10T09:19:14Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Ткачук Г. В. Формування ІКТ-компетентностей майбутніх учителів у позанавчальній діяльності при вивченні хмарних технологій / Г.В.Ткачук // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Вип. 734. Педагогіка та психологія. – Чернівці: Чернівецький нац. у-т, 2015.– С.151-157 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4632 |
|
dc.description.abstract |
На основі аналізу наукової та педагогічної літератури з’ясовано, що у процесі підготовки вчителя важливою є інформаційно-комунікаційно-технологічна компетентність. Окреслено перспективи та актуальність використання хмарних технологій та сервісів в сфері освіти. Запропоновано формування ІКТ-компетентності студентів у процесі позааудиторної роботи при використанні хмарних сервісів. Описано змістову підготовку студентів у процесі організації та проведення гуртків з використанням таких середовищ як Google, SlideShare, Prezi, Bubble.us, Youtube. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
«Рута» Чернівецького національного університету |
|
dc.relation.ispartofseries |
УДК 371.134:004.7(07) |
|
dc.subject |
ІКТ-компетентність |
uk |
dc.subject |
хмарні технології |
uk |
dc.subject |
хмарні сервіси |
uk |
dc.subject |
Google |
uk |
dc.subject |
SlideShare |
uk |
dc.subject |
Prezi |
uk |
dc.subject |
Bubble.us |
uk |
dc.subject |
Youtube |
uk |
dc.subject |
cloud computing |
|
dc.subject |
карти знань |
|
dc.title |
Формування ІКТ-компетентностей майбутніх учителів у позанавчальній діяльності при вивченні хмарних технологій |
uk |
dc.title.alternative |
Формирование ИКТ-компетентности будущих учителей вовнеучебной деятельности при изучении облачных технологий |
uk |
dc.title.alternative |
Formation ICT-competences future teachers during extracurricular work activities in the study of cloud technologies |
uk |
dc.type |
Article |
uk |