dc.contributor.author |
Возна, Зоя Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-22T11:32:13Z |
|
dc.date.available |
2015-12-22T11:32:13Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Возна, З. О. Ціннісний потенціал проектної діяльності в системі навчання шкільного суспільствознавства / З. О. Возна // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) [та ін.]. Умань: ФОП Жовтий О. О., 2013. – Вип. 46. – С. 76 – 85 . |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4665 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджується ціннісно-мотиваційний ресурс шкільного суспільствознавства (на прикладі предмету «Людина і світ») та пропонується методична модель формування та засвоєння цінностей засобами проектної діяльності на уроках суспільствознавства. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 371.832(07)+371.314.6; |
|
dc.subject |
суспільствознавство |
uk |
dc.subject |
гуманізація освіти |
uk |
dc.subject |
цінності |
uk |
dc.subject |
модель інтеріоризації цінностей |
uk |
dc.subject |
проектна діяльність |
uk |
dc.subject |
проблемні питання проектів |
uk |
dc.subject |
субкультура |
uk |
dc.subject |
інтеріоризації цінностей |
uk |
dc.subject |
критичне мислення |
uk |
dc.subject |
технологія навчання |
uk |
dc.title |
Ціннісний потенціал проектної діяльності в системі навчання шкільного суспільствознавства |
uk |
dc.type |
Article |
uk |