dc.contributor.author |
Пічкур, Микола Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2016-01-02T06:12:12Z |
|
dc.date.available |
2016-01-02T06:12:12Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-27 |
|
dc.identifier.citation |
Пічкур М. О. Шляхи використання термінологічного інструментарію для поповнення у майбутніх художників-педагогів знань з композиції / М. О. Пічкур // Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти : здобутки, проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Умань, 22 жовтня 2015 р.) та Всеукраїнського науково-методичного семінару «Молодь, освіта, наука та мистецтво» (м. Умань, 27 листопада, 2015 р.) / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет мистецтв ; [ред. кол. : Ятло Л.П. (головн. ред.), Калабська В. С. (відповід. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – Ч. 1. – С. 105-109. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4750 |
|
dc.description.abstract |
Термінологічний тезаурус композиції доцільно формувати за її типологією. Щоб майбутні художники-педагоги активніше поповнювали свої знання, потрібно однозначно трактувати необхідні до засвоєння термінолексеми й забезпечити їх ілюстративним супроводом. Це дасть змогу студентам збагатити свій візуальний досвід для генерування оригінальних ідей художнього твору та втілення їх у матеріалі відповідного виду й жанру образотворчого мистецтва. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
ФОП Жовтий О. О. |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 378 |
|
dc.subject |
термінологічний інструментраій |
uk |
dc.subject |
художник-педагог |
|
dc.subject |
композиція |
|
dc.title |
Шляхи використання термінологічного інструментарію для поповнення у майбутніх художників-педагогів знань з композиції |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |