00 DSpace/Manakin Repository

Шляхи використання термінологічного інструментарію для поповнення у майбутніх художників-педагогів знань з композиції

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пічкур, Микола Олександрович
dc.date.accessioned 2016-01-02T06:12:12Z
dc.date.available 2016-01-02T06:12:12Z
dc.date.issued 2015-11-27
dc.identifier.citation Пічкур М. О. Шляхи використання термінологічного інструментарію для поповнення у майбутніх художників-педагогів знань з композиції / М. О. Пічкур // Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти : здобутки, проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Умань, 22 жовтня 2015 р.) та Всеукраїнського науково-методичного семінару «Молодь, освіта, наука та мистецтво» (м. Умань, 27 листопада, 2015 р.) / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет мистецтв ; [ред. кол. : Ятло Л.П. (головн. ред.), Калабська В. С. (відповід. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – Ч. 1. – С. 105-109. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4750
dc.description.abstract Термінологічний тезаурус композиції доцільно формувати за її типологією. Щоб майбутні художники-педагоги активніше поповнювали свої знання, потрібно однозначно трактувати необхідні до засвоєння термінолексеми й забезпечити їх ілюстративним супроводом. Це дасть змогу студентам збагатити свій візуальний досвід для генерування оригінальних ідей художнього твору та втілення їх у матеріалі відповідного виду й жанру образотворчого мистецтва. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ФОП Жовтий О. О. uk
dc.relation.ispartofseries УДК 378
dc.subject термінологічний інструментраій uk
dc.subject художник-педагог
dc.subject композиція
dc.title Шляхи використання термінологічного інструментарію для поповнення у майбутніх художників-педагогів знань з композиції uk
dc.type ConfThesis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу