dc.contributor.author |
Ящук, Олена Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2016-01-26T09:26:29Z |
|
dc.date.available |
2016-01-26T09:26:29Z |
|
dc.date.issued |
2015-10-28 |
|
dc.identifier.citation |
Ящук О. М. Роль математики у формуванні логіко – математичного мислення / О. М. Ящук // Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів : матеріали VIII Всеукраїнської Інтернет-конференції, 28 жовтня 2015 р. // FOLIA COMENIANA : вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. – Умань: ФОП Жовтий, 2015. – 218 с. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4784 |
|
dc.description.abstract |
Мислення є вищим пізнавальним процесом. Воно являє собою форму творчого відображення людиною дійсності, що породжує такий результат, якого в самій дійсності або у суб’єкта на даний момент часу не існує. Мислення людини також можна розуміти як творче перетворення наявних у пам’яті уявлень і образів. Відмінність мислення від інших психологічних процесів пізнання полягає в тому, що воно завжди пов’язано з активною зміною умов, в яких людина знаходиться. У процесі мислення проводиться цілеспрямоване і доцільне перетворення дійсності. Мислення – це особливого роду розумова і практична діяльність, яка передбачає систему включених в неї дій та операцій перетворюючого і пізнавального (орієнтовно-дослідницького) характеру. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
ФОП Жовтий |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 51+159.955 |
|
dc.subject |
Логіко-математичне мислення |
uk |
dc.subject |
початкова школа |
uk |
dc.subject |
майбутні вчителі |
uk |
dc.subject |
молодші школярі |
uk |
dc.subject |
мислення |
uk |
dc.subject |
розвиток |
uk |
dc.subject |
здібності |
uk |
dc.subject |
культура мислення |
uk |
dc.subject |
математика |
uk |
dc.subject |
логіка |
uk |
dc.title |
Роль математики у формування логіко-математичного мислення майбутніх вчителів. |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |