dc.contributor.author |
Григоренко, Тетяна Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2016-02-10T12:53:13Z |
|
dc.date.available |
2016-02-10T12:53:13Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Григоренко, Т. Роль освітньо-комунікативного середовища ВНЗ у підготовці майбутніх вчителів-філологів / Тетяна Григоренко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т ім. П. Тичини ; гол. ред. М. Т. Мартинюк. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – Вип. 2, ч. 2. – С. 109–116. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4792 |
|
dc.description.abstract |
У статті висвітлено поняттєвий зміст освітньо-комунікативного середовища, обґрунтовано сутність понять середовище, освітнє середовище, освітньо-комунікативне середовище в аспекті підготовки майбутніх вчителів-філологів та окреслено завдання, проблематику в сучасній університетській освіті. Ми визначаємо освітньо-комунікативне середовище вищого навчального закладу як багатогранне та поліфункціональне утворення, що існує й розвивається в реальному часі й просторі, підлягає коригуванню, управлінню, координації й через яке здійснюється педагогічний вплив зовнішніх об’єктивних і суб’єктивних факторів на суб’єкти навчально процесу і на процес становлення, розвитку та самореалізації особистості студента. У дослідженні з’ясовано, що інтерес до феномену середовища сьогодні багато в чому пояснюється зміною людини навколишнього середовища і розробкою систем особистісно-орієнтованої освіти. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 371.134:811(07); |
|
dc.subject |
середовище |
uk |
dc.subject |
освітнє середовище |
uk |
dc.subject |
освітньо-комунікативне середовище |
uk |
dc.subject |
управлінський компонент |
uk |
dc.subject |
модель побудови |
uk |
dc.subject |
особистісний потенціал індивіда |
uk |
dc.subject |
проектування навчально-виховного процесу |
uk |
dc.subject |
освіта |
uk |
dc.subject |
компетентнісна модель професійної освіти |
uk |
dc.subject |
особистісно-орієнтована освіта |
uk |
dc.title |
Роль освітньо-комунікативного середовища внз у підготовці майбутніх вчителів-філологів |
uk |
dc.type |
Article |
uk |