00 DSpace/Manakin Repository

Роль освітньо-комунікативного середовища внз у підготовці майбутніх вчителів-філологів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Григоренко, Тетяна Володимирівна
dc.date.accessioned 2016-02-10T12:53:13Z
dc.date.available 2016-02-10T12:53:13Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Григоренко, Т. Роль освітньо-комунікативного середовища ВНЗ у підготовці майбутніх вчителів-філологів / Тетяна Григоренко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т ім. П. Тичини ; гол. ред. М. Т. Мартинюк. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – Вип. 2, ч. 2. – С. 109–116. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4792
dc.description.abstract У статті висвітлено поняттєвий зміст освітньо-комунікативного середовища, обґрунтовано сутність понять середовище, освітнє середовище, освітньо-комунікативне середовище в аспекті підготовки майбутніх вчителів-філологів та окреслено завдання, проблематику в сучасній університетській освіті. Ми визначаємо освітньо-комунікативне середовище вищого навчального закладу як багатогранне та поліфункціональне утворення, що існує й розвивається в реальному часі й просторі, підлягає коригуванню, управлінню, координації й через яке здійснюється педагогічний вплив зовнішніх об’єктивних і суб’єктивних факторів на суб’єкти навчально процесу і на процес становлення, розвитку та самореалізації особистості студента. У дослідженні з’ясовано, що інтерес до феномену середовища сьогодні багато в чому пояснюється зміною людини навколишнього середовища і розробкою систем особистісно-орієнтованої освіти. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 371.134:811(07);
dc.subject середовище uk
dc.subject освітнє середовище uk
dc.subject освітньо-комунікативне середовище uk
dc.subject управлінський компонент uk
dc.subject модель побудови uk
dc.subject особистісний потенціал індивіда uk
dc.subject проектування навчально-виховного процесу uk
dc.subject освіта uk
dc.subject компетентнісна модель професійної освіти uk
dc.subject особистісно-орієнтована освіта uk
dc.title Роль освітньо-комунікативного середовища внз у підготовці майбутніх вчителів-філологів uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу