Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Нагайчук, Олена Валеріївна | |
dc.date.accessioned | 2016-08-28T15:10:42Z | |
dc.date.available | 2016-08-28T15:10:42Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / МОН України, УДПУ ім. Павла Тичини; гол. ред. Побірченко Н.С. – К.: Міленіум, 2005. – Вип. 12. – С.92-101. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5026 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі діагностування інтелектуального розвитку підлітків у процесі проектно -технологічної діяльності. Проаналізовано методики діагностування інтелекту людини, розглядається процес формування інтелектуальних умінь в учнів 5-9 класів у процесі проектно-технологічної діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | К.: Міленіум | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 6 (07); | |
dc.subject | інтелектуальна активність | uk |
dc.subject | проектно-технологічна діяльність | uk |
dc.subject | інтелектуальний розвиток | uk |
dc.subject | 5-9 класи | uk |
dc.title | Інтелектуальна активність та її діагностування у процесі проектно-технологічної діяльності | uk |
dc.type | Article | uk |