dc.contributor.author |
Кравченко, Леся Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2016-09-07T08:26:36Z |
|
dc.date.available |
2016-09-07T08:26:36Z |
|
dc.date.issued |
2005-09-25 |
|
dc.identifier.citation |
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5155 |
|
dc.description.abstract |
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07. – теорія і методика виховання. – Інститут проблем виховання АПН України, Київ, 2005.
Дисертація присвячена дослідженню проблеми формування активної трудової позиції в учнів 5–11 класів. У роботі розкрито зміст поняття “активна трудова позиція”, проведено структурно-компонентний аналіз, виявлено показники сформованості цієї якості та визначено її рівні в учнів 5-11 класів. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37. 035.3 |
|
dc.subject |
активність |
uk |
dc.subject |
активна |
uk |
dc.subject |
діяльність |
uk |
dc.subject |
перетворювальна |
uk |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ 5-11 КЛАСІВ АКТИВНОЇ ТРУДОВОЇ ПОЗИЦІЇ У ПРОЦЕСІ ПОЗАУРОЧНОЇ ПРЕДМЕТНО-ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
uk |
dc.type |
Synopsis |
uk |