DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ 5-11 КЛАСІВ АКТИВНОЇ ТРУДОВОЇ ПОЗИЦІЇ У ПРОЦЕСІ ПОЗАУРОЧНОЇ ПРЕДМЕТНО-ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Show simple item record

dc.contributor.author Кравченко, Леся Василівна
dc.date.accessioned 2016-09-07T08:26:36Z
dc.date.available 2016-09-07T08:26:36Z
dc.date.issued 2005-09-25
dc.identifier.citation ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5155
dc.description.abstract Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07. – теорія і методика виховання. – Інститут проблем виховання АПН України, Київ, 2005. Дисертація присвячена дослідженню проблеми формування активної трудової позиції в учнів 5–11 класів. У роботі розкрито зміст поняття “активна трудова позиція”, проведено структурно-компонентний аналіз, виявлено показники сформованості цієї якості та визначено її рівні в учнів 5-11 класів. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК;37. 035.3
dc.subject активність uk
dc.subject активна uk
dc.subject діяльність uk
dc.subject перетворювальна uk
dc.title ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ 5-11 КЛАСІВ АКТИВНОЇ ТРУДОВОЇ ПОЗИЦІЇ У ПРОЦЕСІ ПОЗАУРОЧНОЇ ПРЕДМЕТНО-ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ uk
dc.type Synopsis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account