dc.contributor.author |
Коваль, Валентина Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2016-09-09T12:42:22Z |
|
dc.date.available |
2016-09-09T12:42:22Z |
|
dc.date.issued |
1999-09-24 |
|
dc.identifier.citation |
Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.О. Коваль; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 16 с. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5223 |
|
dc.description.abstract |
Розбудова незалежної Української держави неможлива без оновленої національної освіти, розробки прогресивних технологій, гуманізації, диференціації та інтеграції навчання, науково обґрунтованої системи патріотичного виховання засобами художнього слова майбутніх громадян ХХІ століття.
У Державній національній програмі “Освіта (Україна ХХІ століття)” визначено стратегію розвитку освіти в Україні, її пріоритетні напрями та шляхи створення життєздатної системи безперервного навчання і виховання для досягнення високих освітніх рівнів, духовного самовдосконалення особистості, формування інтелектуального та культурного потенціалу як найвищої цінності нації. У дослідженнях сучасних вчених з означеної проблеми підкреслюється вирішальна роль національної ідеї у патріотичному вихованні особистості: “Національна ідея є екстремальною в умовах кризи, коли людина не знаходить можливості, щоб повною мірою реалізувати себе. І тоді національна ідея стає системою корінних переконань, остаточним поглядом людини на життя, на світ, в який вона повірила”.
Література є першоосновою духовного та соціального розвитку суспільства. Ця істина підтверджується усім ходом розвитку людської цивілізації. Уроки літератури в школі повинні стати основою патріотичної вихованості учнів, їхнього громадянського змужніння, високої моральності та працелюбства, естетичної наснаги. Художня література спонукає шкільну молодь захоплюватися красою і самобутнім багатством рідної землі, національно-визвольною боротьбою українців, їх славетним минулим. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;4У (077) |
|
dc.subject |
складники патріотичного виховання |
uk |
dc.subject |
рівень патріотичної вихованості |
uk |
dc.subject |
система поетапного формування |
uk |
dc.subject |
моделювання виховних ситуацій |
uk |
dc.subject |
національний ідеал |
uk |
dc.subject |
сучасні ефективні форми і методи |
uk |
dc.title |
Патріотичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в старших класах загальноосвітньої школи |
uk |
dc.type |
Synopsis |
uk |