Abstract:
У дисертації здійснюється історичний аналіз трудової підготовки учнів, розкриваються вимоги до підготовки вчителя трудового навчання стосовно вивчення у школі прогресивних технології машинобудування, удосконаленню підготовки майбутніх вчителів освітньої галузі „Технології” з основ прогресивних технологій промислового виробництва і машинобудівного комплексу в цілому. Розкривається зміст прогресивних технологій машинобудування, як технологій, що визначають рівень розвитку промисловості, висвітлюються такі поняття як ресурсозбереження, інтенсивна та малоопераційна технологія, безвідходність, замкнутість, екологічність виробництва.
Результати дослідження можуть бути корисними для молодих науковців, викладачів вищих педагогічних навчальних закладів, які здійснюють підготовку вчителя трудового навчання.