00 DSpace/Manakin Repository

ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЗМУ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОГО ФОЛЬКЛОРУ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПЕРША ЧВЕРТЬ ХХ СТОЛІТТЯ)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Калабська, Віра Степанівна
dc.date.accessioned 2016-09-11T15:44:28Z
dc.date.available 2016-09-11T15:44:28Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Калабська В.С. Формування патріотизму в учнів початкових класів засобами українського фольклору (друга половина ХІХ - перша чверть ХХст.): автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 "Загальна педагогіка та історія педагогіки" / В.С.Калабська . - К., 2013. - 20 с. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5251
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні здійснено спробу цілісного історико-педагогічного аналізу проблеми формування патріотизму в учнів початкових класів засобами українського фольклору в другій половині ХІХ – першій чверті ХХ ст. На основі системного аналізу наукової літератури та історичних джерел розкрито суть концепту патріотизму. Досліджено рецепції патріотизму другої половини ХІХ – першої чверті ХХ ст. (імперська, національна, радянська). Висвітлено виховний потенціал українського фольклору патріотичного спрямування та визначено засоби, шляхи, форми і методи, що сприяють формуванню патріотизму. Особливу увагу приділено українській сільській родині кінця ХІХ – першій чверті ХХ ст. Оскільки саме вона була основним осередком патріотичного виховання дітей молодшого шкільного віку засобами фольклору. Здійснено аналіз дитячих часописів означеного періоду та виявлено в їхньому змісті фольклорний матеріал патріотичного спрямування. Здійснено аналіз творчого доробку українських педагогів і громадських діячів щодо використання виховного потенціалу української усної народної творчості у формуванні патріотизму в початковій школі в означений період. Виявлено зразки творів українського фольклору, що активно використовувалися у змісті підручників для початкової школи (друга половина ХІХ – перша чверть ХХ ст.) і сприяли формуванню патріотизму в учнів. На основі узагальнення історико-педагогічного досвіду другої половини ХІХ – першої чверті ХХ ст. обґрунтовано можливості використання творчої спадщини педагогів означеного періоду у процесі формування патріотизму в учнів початкових класів засобами фольклору на сучасному етапі. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Видавничо-поліграфічний центр “Візаві” uk
dc.subject патріотизм uk
dc.subject український фольклор uk
dc.subject рецепції патріотизму
dc.subject етнопатріотизм
dc.subject імперський патріотизм
dc.subject радянський патріотизм
dc.subject українська сільська родина
dc.subject дитячі часописи
dc.subject підручники для початкової школи
dc.title ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЗМУ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОГО ФОЛЬКЛОРУ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПЕРША ЧВЕРТЬ ХХ СТОЛІТТЯ) uk
dc.type Synopsis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу