Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2016-09-13T08:00:55Z | |
dc.date.available | 2016-09-13T08:00:55Z | |
dc.date.issued | 2016-09-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5303 | |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07 - теорія та методика виховання. Інститут проблем виховання АПН України. - Київ, 2005. Дисертацію присвячено проблемі творчого розвитку молодших школярів у навчально-виховному процесі засобами образотворчого мистецтва. У роботі проаналізовано ключові філософські та психолого-педагогічні поняття, які складають теоретичну основу дослідження, наводиться авторське уточнення їх змісту у контексті розробленої структурно-функціональної моделі творчого розвитку особистості. Розкрито творчо-розвивальні можливості засобів образотворчого мистецтва в образотворчій діяльності учнів та у змісті дисципліни “Образотворче мистецтво” початкової ланки освіти. Під час педагогічної діагностики визначено критерії та рівні творчого розвитку молодших школярів засобами образотворчого мистецтва. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність педагогічних умов та авторської методики творчого розвитку молодших школярів засобами образотворчого мистецтва на інтегративних засадах особистісно-зорієнтбваного змісту навчання, в основу якого покладено програму “Мистецтво”, розроблену групою фахівців за концепцією Л.Масол. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.036:372:74 | |
dc.subject | Творчий розвиток | uk |
dc.subject | образотворча діяльність | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | Індивідуалізація навчання | uk |
dc.subject | інтеграція змісту навчання | uk |
dc.title | Творчий розвиток учнів початкової школи засобами образотворчого мистецтва | uk |
dc.type | Synopsis | uk |