dc.contributor.author |
Демченко, Ірина Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2016-09-13T08:00:55Z |
|
dc.date.available |
2016-09-13T08:00:55Z |
|
dc.date.issued |
2016-09-13 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5303 |
|
dc.description.abstract |
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07 - теорія та методика виховання. Інститут проблем виховання АПН України. - Київ, 2005.
Дисертацію присвячено проблемі творчого розвитку молодших школярів у навчально-виховному процесі засобами образотворчого мистецтва.
У роботі проаналізовано ключові філософські та психолого-педагогічні поняття, які складають теоретичну основу дослідження, наводиться авторське уточнення їх змісту у контексті розробленої структурно-функціональної моделі творчого розвитку особистості. Розкрито творчо-розвивальні можливості засобів образотворчого мистецтва в образотворчій діяльності учнів та у змісті дисципліни “Образотворче мистецтво” початкової ланки освіти.
Під час педагогічної діагностики визначено критерії та рівні творчого розвитку молодших школярів засобами образотворчого мистецтва.
Науково обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність педагогічних умов та авторської методики творчого розвитку молодших школярів засобами образотворчого мистецтва на інтегративних засадах особистісно-зорієнтбваного змісту навчання, в основу якого покладено програму “Мистецтво”, розроблену групою фахівців за концепцією Л.Масол. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.036:372:74 |
|
dc.subject |
Творчий розвиток |
uk |
dc.subject |
образотворча діяльність |
uk |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk |
dc.subject |
Індивідуалізація навчання |
uk |
dc.subject |
інтеграція змісту навчання |
uk |
dc.title |
Творчий розвиток учнів початкової школи засобами образотворчого мистецтва |
uk |
dc.type |
Synopsis |
uk |