dc.description.abstract |
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07 – теорія та методика виховання. – Херсонський національний технічний університет, Херсон, 2013.
У дисертації теоретично обґрунтовано й описано практичне розв’язання актуальної проблеми формування естетичного ставлення майбутніх дефектологів до корекційно-педагогічної праці.
Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено такі педагогічні умови, як системний підхід у формуванні естетичного ставлення майбутніх дефектологів до корекційно-педагогічної праці, ознайомлення їх із його необхідним досвідом та використання можливостей навчально-виховного процесу із цією метою. З’ясовано сутність та розроблено структуру естетичного ставлення дефектолога до корекційно-педагогічної праці. Визначено критерії, показники та рівні сформованості естетичного ставлення майбутніх дефектологів до корекційно-педагогічної праці. Проаналізовано сучасну теорію і практику щодо формування естетичного ставлення майбутніх дефектологів до корекційно-педагогічної праці. Уточнено зміст напрямів дослідження естетичного ставлення до праці, поняття «корекційно-педагогічна праця», естетичні аспекти активності дефектолога, чинники естетичного ставлення майбутніх дефектологів до корекційно-педагогічної праці та сутність функцій вищої освіти з його формування в них. Подальшого вивчення дістали виховні основи формування естетичного ставлення майбутніх дефектологів до корекційно-педагогічної праці на програмно-цільових, інформаційних та персонологічних засадах. |
uk |