00 DSpace/Manakin Repository

Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти структура та діагностика

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Демченко, Ірина Іванівна
dc.date.accessioned 2016-09-16T08:27:22Z
dc.date.available 2016-09-16T08:27:22Z
dc.date.issued 2016-09-16
dc.identifier.isbn 978-966-304-147-6
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5395
dc.description.abstract У навчально-методичному посібнику обгрунтовано сутність, структуру, критерії та показники готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти, розкрито категоріальний апарат та розроблено методику психолого педагогічної діагностики для визначення її рівнів. Посібник призначається для викладачів і студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів різного рівня акредитації, учителям початкових класів з інклюзивною формою навчання та всім тим, хто займається дослідженням проблем інклюзивної та корекційної освіти. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК;(371.134:372.4)(075.8)
dc.subject Початкова освіта uk
dc.subject Інклюзивна освіта uk
dc.subject Діагностика uk
dc.subject Педагогіка uk
dc.title Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти структура та діагностика uk
dc.type Tutorial uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу