DSpace Repository

Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти структура та діагностика

Show simple item record

dc.contributor.author Демченко, Ірина Іванівна
dc.date.accessioned 2016-09-16T08:27:22Z
dc.date.available 2016-09-16T08:27:22Z
dc.date.issued 2016-09-16
dc.identifier.isbn 978-966-304-147-6
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5395
dc.description.abstract У навчально-методичному посібнику обгрунтовано сутність, структуру, критерії та показники готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти, розкрито категоріальний апарат та розроблено методику психолого педагогічної діагностики для визначення її рівнів. Посібник призначається для викладачів і студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів різного рівня акредитації, учителям початкових класів з інклюзивною формою навчання та всім тим, хто займається дослідженням проблем інклюзивної та корекційної освіти. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК;(371.134:372.4)(075.8)
dc.subject Початкова освіта uk
dc.subject Інклюзивна освіта uk
dc.subject Діагностика uk
dc.subject Педагогіка uk
dc.title Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти структура та діагностика uk
dc.type Tutorial uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account