Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравченко, Леся Василівна | |
dc.date.accessioned | 2016-11-04T09:52:16Z | |
dc.date.available | 2016-11-04T09:52:16Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Збірник наукових праць УДПУ | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5530 | |
dc.description.abstract | З’ясовано сутність поняття «педагогічна технологія», висвітлено питання формування культури безпеки життєдіяльності студентів педагогічного вузу. З огляду на узагальнення наукових позицій визначено етапи формування даного явища: діагностично-проектувального, конструктивно-реалізуючого та рефлексивно-корекційного. Окреслено найбільш важливі специфічні принципи професійної освіти студентів педагогічного вузу - культурологічності, екологізації, взаємозв’язку професійної і екологічної освіти, регіональності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ФОП Жовтий О.О. | uk |
dc.relation.ispartofseries | ББК;74.20я5 | |
dc.subject | технологія, | uk |
dc.subject | педагогічні технології | uk |
dc.subject | безпека життєдіяльності | uk |
dc.subject | , навчальний процес, методологічні підходи | uk |
dc.title | ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВУЗУ | uk |
dc.type | Article | uk |