dc.contributor.author |
Кравченко, Леся Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-04T09:52:16Z |
|
dc.date.available |
2016-11-04T09:52:16Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Збірник наукових праць УДПУ |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5530 |
|
dc.description.abstract |
З’ясовано сутність поняття «педагогічна технологія», висвітлено питання формування культури безпеки життєдіяльності студентів педагогічного вузу. З огляду на узагальнення наукових позицій визначено етапи формування даного явища: діагностично-проектувального, конструктивно-реалізуючого та рефлексивно-корекційного. Окреслено найбільш важливі специфічні принципи професійної освіти студентів педагогічного вузу - культурологічності, екологізації, взаємозв’язку професійної і екологічної освіти, регіональності. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
ФОП Жовтий О.О. |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
ББК;74.20я5 |
|
dc.subject |
технологія, |
uk |
dc.subject |
педагогічні технології |
uk |
dc.subject |
безпека життєдіяльності |
uk |
dc.subject |
, навчальний процес, методологічні підходи |
uk |
dc.title |
ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВУЗУ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |