dc.contributor.author |
Валюк, Вікторія Федорівна |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-21T20:44:13Z |
|
dc.date.available |
2016-11-21T20:44:13Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Валюк В.Ф. Компетентнісний підхід в дослідженні якості освітніх досягнень випускників / Валюк В.Ф. // «Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів» Тези доповідей IX Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції ( Умань, 27 жовтня 2016р.). – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2016. – С. 34-40. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5701 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто види компетенцій учнів загальноосвітньої школи: ключові та предметні. Ключові компетенції мають надпредметний характер, але проявляються в контексті предмета, сприяючи формуванню предметних компетенцій. У свою чергу, предметні компетенції випускника школи визначають базу для подальшого формування професійних компетенцій у тій чи іншій сфері діяльності. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
ключові компетенції |
uk |
dc.subject |
предметні компетенції |
|
dc.subject |
професійні компетенції |
|
dc.title |
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ДОСЛІДЖЕННІ ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ДОСЯГНЕНЬ ВИПУСКНИКІВ |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |