00 DSpace/Manakin Repository

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ДОСЛІДЖЕННІ ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ДОСЯГНЕНЬ ВИПУСКНИКІВ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Валюк, Вікторія Федорівна
dc.date.accessioned 2016-11-21T20:44:13Z
dc.date.available 2016-11-21T20:44:13Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Валюк В.Ф. Компетентнісний підхід в дослідженні якості освітніх досягнень випускників / Валюк В.Ф. // «Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів» Тези доповідей IX Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції ( Умань, 27 жовтня 2016р.). – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2016. – С. 34-40. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5701
dc.description.abstract У статті розглянуто види компетенцій учнів загальноосвітньої школи: ключові та предметні. Ключові компетенції мають надпредметний характер, але проявляються в контексті предмета, сприяючи формуванню предметних компетенцій. У свою чергу, предметні компетенції випускника школи визначають базу для подальшого формування професійних компетенцій у тій чи іншій сфері діяльності. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ключові компетенції uk
dc.subject предметні компетенції
dc.subject професійні компетенції
dc.title КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ДОСЛІДЖЕННІ ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ДОСЯГНЕНЬ ВИПУСКНИКІВ uk
dc.type ConfThesis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу