00 DSpace/Manakin Repository

Структурні компоненти здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Осадченко, Тетяна Михайлівна
dc.date.accessioned 2016-11-23T11:25:53Z
dc.date.available 2016-11-23T11:25:53Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation 181. Осадченко Т. М. Структурні компоненти здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи / Т. М. Осадченко // Наукові записки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 147. – С. 261–264. – (Серія: Педагогічні науки). uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5721
dc.description.abstract У даній статті розглядаються структурні компоненти здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи. Здійснено аналіз психолого-педагогічних наукових джерел структурних компонентів здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи, який дав можливість виявити загальні тенденції у структуруванні характеристик майбутніх учителів, що визначають як результат підготовки майбутнього вчителя до діяльності, яка спрямована на здоровʼязбереження в умовах шкільної освітньої взаємодії. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject здоров’язбережувальна компетентність uk
dc.subject здоров’язбережувальна компетенція майбутнього вчителя початкової школи uk
dc.title Структурні компоненти здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу