dc.contributor.author |
Осадченко, Тетяна Михайлівна |
|
dc.contributor.author |
Ярошинська, Олена Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-23T12:04:55Z |
|
dc.date.available |
2016-11-23T12:04:55Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
178. Осадченко Т. Удосконалення підготовки майбутніх учителів до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи на основі запровадження моделей емпіричного навчання / Т. Осадченко, О. Ярошинська // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – Вип. 37: Педагогіка. – С. 170–180. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5724 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено теоретичні аспекти організації моделей емпіричного навчання, що представлені у зарубіжній літературі. Здійснено аналіз циклів навчання за моделлю Л. Джоплін, Д. Колба та К. Мелландера. Вивчено можливості їх застосування у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Репрезентовано розроблений технологічний алгоритм використання циклу навчання Д. Колби у підготовці майбутніх учителів початкової школи до створення здоров’язбережувального середовища.
Розроблено і впроваджено вищезазначені цикли емпіричного навчання у підготовці майбутніх учителів до створення здоровʼязбережувального середовища початкової школи. Представлено досвід їх використання у процесі викладання навчальний дисциплін «Методика навчання основам здоров’я», «Фізична культура з методикою навчання» та організації роботи за міждисциплінарним курсом «Основи створення здоров’язбережувального середовища початкової школи» для майбутніх учителів початкової ланки освіти. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
емпіричне навчання |
uk |
dc.subject |
цикли навчання Л. Джоплін, Д. Колба та К. Мелландера, |
uk |
dc.title |
Удосконалення підготовки майбутніх учителів до створення здоровʼязбережувального середовища початкової школи на основі запровадження моделей емпіричного навчання |
uk |
dc.type |
Article |
uk |