DSpace Repository

Удосконалення підготовки майбутніх учителів до створення здоровʼязбережувального середовища початкової школи на основі запровадження моделей емпіричного навчання

Show simple item record

dc.contributor.author Осадченко, Тетяна Михайлівна
dc.contributor.author Ярошинська, Олена Олександрівна
dc.date.accessioned 2016-11-23T12:04:55Z
dc.date.available 2016-11-23T12:04:55Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation 178. Осадченко Т. Удосконалення підготовки майбутніх учителів до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи на основі запровадження моделей емпіричного навчання / Т. Осадченко, О. Ярошинська // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – Вип. 37: Педагогіка. – С. 170–180. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5724
dc.description.abstract У статті досліджено теоретичні аспекти організації моделей емпіричного навчання, що представлені у зарубіжній літературі. Здійснено аналіз циклів навчання за моделлю Л. Джоплін, Д. Колба та К. Мелландера. Вивчено можливості їх застосування у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Репрезентовано розроблений технологічний алгоритм використання циклу навчання Д. Колби у підготовці майбутніх учителів початкової школи до створення здоров’язбережувального середовища. Розроблено і впроваджено вищезазначені цикли емпіричного навчання у підготовці майбутніх учителів до створення здоровʼязбережувального середовища початкової школи. Представлено досвід їх використання у процесі викладання навчальний дисциплін «Методика навчання основам здоров’я», «Фізична культура з методикою навчання» та організації роботи за міждисциплінарним курсом «Основи створення здоров’язбережувального середовища початкової школи» для майбутніх учителів початкової ланки освіти. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject емпіричне навчання uk
dc.subject цикли навчання Л. Джоплін, Д. Колба та К. Мелландера, uk
dc.title Удосконалення підготовки майбутніх учителів до створення здоровʼязбережувального середовища початкової школи на основі запровадження моделей емпіричного навчання uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account