Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Осадченко, Тетяна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2016-11-23T14:19:04Z | |
dc.date.available | 2016-11-23T14:19:04Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Осадченко Т. Нетрадиційні методи оздоровлення учнів початкової школи / Тетяна Осадченко // Актуальні проблеми фізичного виховання: теорія та практика : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, (Умань, 16 березня 2015 р.) / [ред. кол. : Сокирська В. В. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2015. – С. 58−63. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5736 | |
dc.description.abstract | важливість виховання здорового способу життя у дітей обумовлена розумінням, що прищепити основні знання, вміння та навички щодо збереження та зміцнення здоров’я можна з самого раннього дитинства. З часом вони перетворяться на важливий компонент загальної культури людини і вплинуть на формування здорового способу життя всього суспільства. У зв’язку з цим, в умовах початкової школи та сім’ї, необхідна організація здоров’язбережувального середовища, що включає використання не лише сучасних лікувально-профілактичних засобів, організацію емоційного забарвлення заняття, психологічно комфортної оздоровчої життєдіяльності, використання нових технологій, надання умов для максимально можливої рухової активності, але і використання нетрадиційних методів оздоровлення молодших школярів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | оздоровлення молодших школярів | uk |
dc.subject | збереження та зміцнення здоров'я | uk |
dc.title | Нетрадиційні методи оздоровлення учнів початкової школи | uk |
dc.type | Article | uk |