00 DSpace/Manakin Repository

Показники оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Осадченко, Тетяна Михайлівна
dc.date.accessioned 2016-11-23T14:34:58Z
dc.date.available 2016-11-23T14:34:58Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Осадченко Т. М. Показники оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи / Т.М. Осадченко // Формування здоров’язберігаючих компетенцій дітей та молоді: проблеми, розвиток, супровід : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 21 квітня 2016 р. / ред. кол.: П’ясецька Н. А. [та ін.]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2016. – С. 74−78. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5740
dc.description.abstract Здоровʼязбережувальна компетенція майбутнього учителя початкової школи як складник його професійної компетентності є конструктом, який формуючись в процесі професійної підготовки, забезпечує у майбутньому компетентну організацію педагогом процесу створення освітнього середовища початкової школи на основі здоровʼязбережувальної діяльності. Тому нашим завданням буде проаналізувати якісні та кількісні показники оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетенції. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject показники здоров'язбережувальної компетенції uk
dc.title Показники оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи uk
dc.type ConfThesis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу