Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Осадченко, Тетяна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2016-11-23T14:34:58Z | |
dc.date.available | 2016-11-23T14:34:58Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Осадченко Т. М. Показники оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи / Т.М. Осадченко // Формування здоров’язберігаючих компетенцій дітей та молоді: проблеми, розвиток, супровід : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 21 квітня 2016 р. / ред. кол.: П’ясецька Н. А. [та ін.]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2016. – С. 74−78. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5740 | |
dc.description.abstract | Здоровʼязбережувальна компетенція майбутнього учителя початкової школи як складник його професійної компетентності є конструктом, який формуючись в процесі професійної підготовки, забезпечує у майбутньому компетентну організацію педагогом процесу створення освітнього середовища початкової школи на основі здоровʼязбережувальної діяльності. Тому нашим завданням буде проаналізувати якісні та кількісні показники оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетенції. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | показники здоров'язбережувальної компетенції | uk |
dc.title | Показники оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |