dc.contributor.author |
Осадченко, Тетяна Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-23T14:34:58Z |
|
dc.date.available |
2016-11-23T14:34:58Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Осадченко Т. М. Показники оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи / Т.М. Осадченко // Формування здоров’язберігаючих компетенцій дітей та молоді: проблеми, розвиток, супровід : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 21 квітня 2016 р. / ред. кол.: П’ясецька Н. А. [та ін.]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2016. – С. 74−78. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5740 |
|
dc.description.abstract |
Здоровʼязбережувальна компетенція майбутнього учителя початкової школи як складник його професійної компетентності є конструктом, який формуючись в процесі професійної підготовки, забезпечує у майбутньому компетентну організацію педагогом процесу створення освітнього середовища початкової школи на основі здоровʼязбережувальної діяльності. Тому нашим завданням буде проаналізувати якісні та кількісні показники оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетенції. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
показники здоров'язбережувальної компетенції |
uk |
dc.title |
Показники оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |