Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Люленко, Світлана Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2016-11-24T10:01:17Z | |
dc.date.available | 2016-11-24T10:01:17Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5745 | |
dc.description.abstract | У статті розроблено та теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до природоохоронної роботи в загальноосвітній школі. Модель підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін у своїй структурі містить три взаємопов’язаних блоки: методологічно-цільовий, що включає підходи, принципи, мету, компонентний склад підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін; змістово-процесуальний, у якому міститься інформація про зміст, форми, методи, засоби та технологічні аспекти підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до природоохоронної роботи ; результативний блок містить інформацію про рівні та результат підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до природоохоронної роботи. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | природоохоронна робота | uk |
dc.subject | майбутній вчитель природничих дисциплін | uk |
dc.subject | модель підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін | uk |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | uk |
dc.title | МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ДО ПРИРОДООХОРОННОЇ РОБОТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ | uk |
dc.type | Article | uk |