dc.contributor.author |
Люленко, Світлана Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-24T10:01:17Z |
|
dc.date.available |
2016-11-24T10:01:17Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5745 |
|
dc.description.abstract |
У статті розроблено та теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до природоохоронної роботи в загальноосвітній школі. Модель підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін у своїй структурі містить три взаємопов’язаних блоки: методологічно-цільовий, що включає підходи, принципи, мету, компонентний склад підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін; змістово-процесуальний, у якому міститься інформація про зміст, форми, методи, засоби та технологічні аспекти підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до природоохоронної роботи ; результативний блок містить інформацію про рівні та результат підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до природоохоронної роботи. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
природоохоронна робота |
uk |
dc.subject |
майбутній вчитель природничих дисциплін |
uk |
dc.subject |
модель підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін |
uk |
dc.subject |
організаційно-педагогічні умови |
uk |
dc.title |
МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ДО ПРИРОДООХОРОННОЇ РОБОТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |