dc.contributor.author |
Балдинюк, Дмитро Іванович |
|
dc.contributor.author |
Балдинюк, Олена Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-04T17:04:32Z |
|
dc.date.available |
2016-12-04T17:04:32Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Балдинюк Д., Балдинюк О. Різновиди мистецтва як засіб формування комунікативного досвіду молодшого школяра / Дмитро Балдинюк, Олена Балдинюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – Випуск 55. – С. 55 – 62. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6141 |
|
dc.description.abstract |
Основна ідея статті полягає у тому, що в системі педагогічних заходів, спрямованих на формування комунікативного досвіду молодшого школяра, свою особливу «нішу» може і повинно зайняти мистецтво, осягнення якого дитиною має розглядатися як особливий вид спілкування – художня комунікація, що ґрунтується на соціально-комунікативній, суб’єкт-суб’єктній природі мистецтва, діалогізмі художньо-естетичного пізнання. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
комунікативний досвід |
uk |
dc.subject |
художня комунікація |
uk |
dc.subject |
різновиди мистецтва |
uk |
dc.subject |
молодший шкільний вік |
uk |
dc.title |
Різновиди мистецтва як засіб формування комунікативного досвіду молодшого школяра |
uk |
dc.type |
Article |
uk |