00 DSpace/Manakin Repository

Різновиди мистецтва як засіб формування комунікативного досвіду молодшого школяра

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Балдинюк, Дмитро Іванович
dc.contributor.author Балдинюк, Олена Дмитрівна
dc.date.accessioned 2016-12-04T17:04:32Z
dc.date.available 2016-12-04T17:04:32Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Балдинюк Д., Балдинюк О. Різновиди мистецтва як засіб формування комунікативного досвіду молодшого школяра / Дмитро Балдинюк, Олена Балдинюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – Випуск 55. – С. 55 – 62. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6141
dc.description.abstract Основна ідея статті полягає у тому, що в системі педагогічних заходів, спрямованих на формування комунікативного досвіду молодшого школяра, свою особливу «нішу» може і повинно зайняти мистецтво, осягнення якого дитиною має розглядатися як особливий вид спілкування – художня комунікація, що ґрунтується на соціально-комунікативній, суб’єкт-суб’єктній природі мистецтва, діалогізмі художньо-естетичного пізнання. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject комунікативний досвід uk
dc.subject художня комунікація uk
dc.subject різновиди мистецтва uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.title Різновиди мистецтва як засіб формування комунікативного досвіду молодшого школяра uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу