dc.contributor.author |
Коломієць, Наталія Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-06T13:13:59Z |
|
dc.date.available |
2016-12-06T13:13:59Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-06 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6254 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядається проблема використання інтерактивних методів у навчальному процесі. З’ясовано, що її виникнення пов’язано з пошуками в плані посилення ефективності навчального процесу. Визначено існування спільних позицій науковців з приводу активізації навчальної діяльності школярів, які проявляються у виокремленні ролі міжособистісної взаємодії. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.02 |
|
dc.subject |
активізація навчальної діяльності школярів |
uk |
dc.subject |
суб’єктивність дитини |
uk |
dc.subject |
інтерактивний метод |
uk |
dc.subject |
спілкування учнів |
uk |
dc.subject |
взаємостосунки учителя з учнем |
uk |
dc.subject |
міжособистісна взаємодія |
uk |
dc.subject |
творче розв’язання проблем |
uk |
dc.subject |
педагогіка співробітництва |
uk |
dc.subject |
ситуація успіху |
uk |
dc.subject |
організація групової навчальної діяльності молодших школярів |
uk |
dc.title |
Аналіз процесу становлення інтерактивного методу у педагогічній теорії та практиці |
uk |
dc.type |
Article |
uk |