Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коломієць, Наталія Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2016-12-06T13:13:59Z | |
dc.date.available | 2016-12-06T13:13:59Z | |
dc.date.issued | 2016-12-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6254 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема використання інтерактивних методів у навчальному процесі. З’ясовано, що її виникнення пов’язано з пошуками в плані посилення ефективності навчального процесу. Визначено існування спільних позицій науковців з приводу активізації навчальної діяльності школярів, які проявляються у виокремленні ролі міжособистісної взаємодії. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.02 | |
dc.subject | активізація навчальної діяльності школярів | uk |
dc.subject | суб’єктивність дитини | uk |
dc.subject | інтерактивний метод | uk |
dc.subject | спілкування учнів | uk |
dc.subject | взаємостосунки учителя з учнем | uk |
dc.subject | міжособистісна взаємодія | uk |
dc.subject | творче розв’язання проблем | uk |
dc.subject | педагогіка співробітництва | uk |
dc.subject | ситуація успіху | uk |
dc.subject | організація групової навчальної діяльності молодших школярів | uk |
dc.title | Аналіз процесу становлення інтерактивного методу у педагогічній теорії та практиці | uk |
dc.type | Article | uk |