00 DSpace/Manakin Repository

Психолого-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грітченко, Тетяна Яківна
dc.date.accessioned 2016-12-07T11:40:46Z
dc.date.available 2016-12-07T11:40:46Z
dc.date.issued 2016-10-27
dc.identifier.citation Грітченко Т. Я. Психолого-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Я. Грітченко // «Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутнього вчителя»: матеріали Всеукраїнської науково-практичної, Умань 27 жовтня 2016.– С. 50– 54. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6320
dc.description.abstract У доповіді проаналізовано суб’єктивні властивості особистості, що впливають на формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи, зокрема: психофізіологічні передумови діяльності; здібності; спрямованість особистості; професійно-педагогічні та предметні знання й уміння. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ФОП Жовтий О. О uk
dc.subject психолого-педагогічні чинники uk
dc.subject суб’єктивні властивості особистості uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject майбутній вчитель початкової школи uk
dc.subject психофізіологічні передумови діяльності uk
dc.subject здібності uk
dc.subject спрямованість особистості uk
dc.subject професійно-педагогічні та предметні знання й уміння uk
dc.title Психолого-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи uk
dc.type ConfThesis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу