DSpace Repository

Психолого-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи

Show simple item record

dc.contributor.author Грітченко, Тетяна Яківна
dc.date.accessioned 2016-12-07T11:40:46Z
dc.date.available 2016-12-07T11:40:46Z
dc.date.issued 2016-10-27
dc.identifier.citation Грітченко Т. Я. Психолого-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Я. Грітченко // «Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутнього вчителя»: матеріали Всеукраїнської науково-практичної, Умань 27 жовтня 2016.– С. 50– 54. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6320
dc.description.abstract У доповіді проаналізовано суб’єктивні властивості особистості, що впливають на формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи, зокрема: психофізіологічні передумови діяльності; здібності; спрямованість особистості; професійно-педагогічні та предметні знання й уміння. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ФОП Жовтий О. О uk
dc.subject психолого-педагогічні чинники uk
dc.subject суб’єктивні властивості особистості uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject майбутній вчитель початкової школи uk
dc.subject психофізіологічні передумови діяльності uk
dc.subject здібності uk
dc.subject спрямованість особистості uk
dc.subject професійно-педагогічні та предметні знання й уміння uk
dc.title Психолого-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи uk
dc.type ConfThesis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account