dc.contributor.author |
Грітченко, Тетяна Яківна |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-07T11:40:46Z |
|
dc.date.available |
2016-12-07T11:40:46Z |
|
dc.date.issued |
2016-10-27 |
|
dc.identifier.citation |
Грітченко Т. Я. Психолого-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Я. Грітченко // «Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутнього вчителя»: матеріали Всеукраїнської науково-практичної, Умань 27 жовтня 2016.– С. 50– 54. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6320 |
|
dc.description.abstract |
У доповіді проаналізовано суб’єктивні властивості особистості, що впливають на формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи, зокрема: психофізіологічні передумови діяльності; здібності; спрямованість особистості; професійно-педагогічні та предметні знання й уміння. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
ФОП Жовтий О. О |
uk |
dc.subject |
психолого-педагогічні чинники |
uk |
dc.subject |
суб’єктивні властивості особистості |
uk |
dc.subject |
професійна компетентність |
uk |
dc.subject |
майбутній вчитель початкової школи |
uk |
dc.subject |
психофізіологічні передумови діяльності |
uk |
dc.subject |
здібності |
uk |
dc.subject |
спрямованість особистості |
uk |
dc.subject |
професійно-педагогічні та предметні знання й уміння |
uk |
dc.title |
Психолого-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |