dc.contributor.author | Галушко, Сергій Миколайович | |
dc.date.accessioned | 2016-12-07T13:04:52Z | |
dc.date.available | 2016-12-07T13:04:52Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | С.М. Галушко | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6322 | |
dc.description.abstract | У статті пропонуються декілька моделей взаємодії учня і педагога під час організації дослідницької діяльності учнів на уроках хімії. Використання запропонованих моделей спонукає активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, сприяє формуванню в них стійких пізнавальних інтересів, що поступово переходять у пізнавальну потребу, творчих вмінь робити винаходи, досліджувати, оцінювати, розкривати сутність хімічних явищ, процесів, законів та методів пізнання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавець: Сочинський М.М. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 57.574; | |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | дослідницька діяльність | uk |
dc.title | Моделі дослідницької діяльності в системі «педагог – учень» | uk |
dc.type | Article | uk |