dc.contributor.author |
Браславська (Тімець), Оксана Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Макаревич, Ілона Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-08T13:07:04Z |
|
dc.date.available |
2016-12-08T13:07:04Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6364 |
|
dc.description.abstract |
Функціональне різноманіття інформації в повсякденному і професійному житті людини, призводить до того, що у сформованих умовах інформаційна компетентність особистості стає галуззю метазнань, рівень володіння нею – найважливішим фактором професійної компетентності і соціальної диференціації, а шлях її формування – пріоритетним напрямком модернізації навчального процесу в сфері професійної підготовки [5]. Незважаючи на розробленість різних аспектів компетентнісного підходу в освіті, інформаційна компетентність майбутніх учителів географії в цілісному її розумінні до теперішнього часу розглядалася мало. Тому, розуміння сутності інформаційної компетентності майбутніх учителів географії передбачає насамперед усвідомлення її як одного з проявів професійної компетентності. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
різноманіття інформації |
uk |
dc.subject |
інформаційну компетентність |
uk |
dc.title |
Феномен інформаційної компетентності майбутнього вчителя географії |
uk |
dc.type |
Article |
uk |