Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Браславська (Тімець), Оксана Володимирівна | |
dc.contributor.author | Макаревич, Ілона Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2016-12-08T13:07:04Z | |
dc.date.available | 2016-12-08T13:07:04Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6364 | |
dc.description.abstract | Функціональне різноманіття інформації в повсякденному і професійному житті людини, призводить до того, що у сформованих умовах інформаційна компетентність особистості стає галуззю метазнань, рівень володіння нею – найважливішим фактором професійної компетентності і соціальної диференціації, а шлях її формування – пріоритетним напрямком модернізації навчального процесу в сфері професійної підготовки [5]. Незважаючи на розробленість різних аспектів компетентнісного підходу в освіті, інформаційна компетентність майбутніх учителів географії в цілісному її розумінні до теперішнього часу розглядалася мало. Тому, розуміння сутності інформаційної компетентності майбутніх учителів географії передбачає насамперед усвідомлення її як одного з проявів професійної компетентності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | різноманіття інформації | uk |
dc.subject | інформаційну компетентність | uk |
dc.title | Феномен інформаційної компетентності майбутнього вчителя географії | uk |
dc.type | Article | uk |