Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пічкур, Микола Олександрович | |
dc.date.accessioned | 2013-10-30T11:12:57Z | |
dc.date.available | 2013-10-30T11:12:57Z | |
dc.date.issued | 2013-10-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/642 | |
dc.description.abstract | Урахування необхідності застосування інтегративних засад вивчення композиції в мистецькій освіті зумовлює розроблення відповідної моделі, що містить три рівні поєднання змісту фахових дисциплін: взаємодія різних видів мистецтва, як системи їхньої образної мови; історико-ретроспективне вивчення творчої методології мистецтва; творче самовираження студента за принципом естетичного резонансу. | uk |
dc.publisher | Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Умань, 8 жовтня 2013 р.). - Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2013. - С. 90-93 | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 7(07)(082); | |
dc.subject | інеграція | uk |
dc.subject | композиція | |
dc.title | Інтегративні засади вивчення композиції в мистецькій освіті | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |