DSpace Repository

Інтегративні засади вивчення композиції в мистецькій освіті

Show simple item record

dc.contributor.author Пічкур, Микола Олександрович
dc.date.accessioned 2013-10-30T11:12:57Z
dc.date.available 2013-10-30T11:12:57Z
dc.date.issued 2013-10-08
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/642
dc.description.abstract Урахування необхідності застосування інтегративних засад вивчення композиції в мистецькій освіті зумовлює розроблення відповідної моделі, що містить три рівні поєднання змісту фахових дисциплін: взаємодія різних видів мистецтва, як системи їхньої образної мови; історико-ретроспективне вивчення творчої методології мистецтва; творче самовираження студента за принципом естетичного резонансу. uk
dc.publisher Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Умань, 8 жовтня 2013 р.). - Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2013. - С. 90-93 uk
dc.relation.ispartofseries УДК 7(07)(082);
dc.subject інеграція uk
dc.subject композиція
dc.title Інтегративні засади вивчення композиції в мистецькій освіті uk
dc.type ConfThesis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account