dc.contributor.author |
Пічкур, Микола Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2013-10-30T11:12:57Z |
|
dc.date.available |
2013-10-30T11:12:57Z |
|
dc.date.issued |
2013-10-08 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/642 |
|
dc.description.abstract |
Урахування необхідності застосування інтегративних засад вивчення композиції в мистецькій освіті зумовлює розроблення відповідної моделі, що містить три рівні поєднання змісту фахових дисциплін: взаємодія різних видів мистецтва, як системи їхньої образної мови; історико-ретроспективне вивчення творчої методології мистецтва; творче самовираження студента за принципом естетичного резонансу. |
uk |
dc.publisher |
Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Умань, 8 жовтня 2013 р.). - Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2013. - С. 90-93 |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 7(07)(082); |
|
dc.subject |
інеграція |
uk |
dc.subject |
композиція |
|
dc.title |
Інтегративні засади вивчення композиції в мистецькій освіті |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |