dc.contributor.author |
Дячук, Павло Вікторович |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-20T14:11:24Z |
|
dc.date.available |
2016-12-20T14:11:24Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-20 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6444 |
|
dc.description.abstract |
У монографії подано теоретичне обґрунтування формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності. Практичне значення результатів дослідження полягає у виявленні дидактичних умов, які оптимізують процес формування самооцінки учнів молодшого шкільного віку у навчальній діяльності. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 373.3, ББК 74.202.21; |
|
dc.subject |
дидактичні умови, оптимізація самооцінювання, формування самооцінки, учні молодших класів, навчальна діяльність |
uk |
dc.title |
Формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності |
uk |
dc.type |
Monograph |
uk |